Powiat Nowotomyski
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500051364-N-2017 z dnia 31-10-2017 r.
Powiat Nowotomyski: Cyfryzacja powiatowej części Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Nowym Tomyślu, w zakresie części ewidencyjnej i kartograficznej w ramach projektu „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
„Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług” Nr wniosku: RPWP.02.01.02-30-0022/16 Działanie 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych”, Poddziałania 2.1.2 „Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585330-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowotomyski, Krajowy numer identyfikacyjny 63127693700000, ul. Poznańska  33, 64-300   Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 44 26 700, e-mail starostwo@powiatnowotomyski.pl, faks 614 423 589.
Adres strony internetowej (url): www.powiatnowootmyski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cyfryzacja powiatowej części Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Nowym Tomyślu, w zakresie części ewidencyjnej i kartograficznej w ramach projektu „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DR.272.1.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
opisanie materiałów metadanymi W ramach Etapu I wykonane zostaną prace obejmujące uporządkowanie oraz zanumerowanie dokumentów wchodzących w skład powiatowej części zasobu geodezyjnego PZGiK, w zakresie części ewidencyjnej wraz z wykonaniem przetwarzania (skanowania) operatów. • Etap II – Załadowanie do bazy Systemu PZGiK W ramach Etapu II wykonane zostaną prace związane z podłączeniem do zmian ewidencyjnych dokumentów zeskanowanych w ramach Etapu I, do systemu GEO-INFO 7. Wymaga się aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia dla części pierwszej do dnia 28 lutego 2018 r. W ramach prac związanych z realizacją drugiej części zamówienia wyodrębnione zostały następujące etapy: • Etap I – Zeskanowanie i opisanie materiałów metadanymi W ramach Etapu I wykonane zostaną prace obejmujące uporządkowanie oraz zanumerowanie operatów technicznych wchodzących w skład powiatowej części zasobu geodezyjnego PZGiK, w zakresie części kartograficznej wraz z wykonaniem przetwarzania (skanowania) operatów. • Etap II – Załadowanie do bazy Systemu PZGiK W ramach Etapu II wykonane zostaną prace związane z podłączeniem operatów technicznych zeskanowanych w ramach Etapu I, do systemu GEO-INFO 7 wraz z nadaniem im zasięgu zgodnie z podręcznikiem użytkowania. Wymaga się aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia dla części drugiej do dnia 30 kwietnia 2018 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr A.1 (w zakresie części pierwszej) i Załączniku nr A.2 do SIWZ ( w zakresie części drugiej). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6.1 i załącznik nr 6.2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71354100-5

Dodatkowe kody CPV: 72312000-5, 72252000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Część 1 ewidencyjna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 247000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mikołowska 100a
Kod pocztowy: 40-065
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 196800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 196800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196800.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Część 2 kartograficzna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 520000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mikołowska 100a
Kod pocztowy: 40-065
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 492000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 492000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 492000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych