Powiat Nowotomyski
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500181751-N-2018
z dnia 01-08-2018 r.
Powiat Nowotomyski: Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Powiatu Nowotomyskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014–2020, II Osi Priorytetowej Społeczeństwo informacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570394-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowotomyski, Krajowy numer identyfikacyjny 63127693700000,
ul. Poznańska
33,
64-300
Nowy Tomyśl, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 44 26 700, e-mail
starostwo@powiatnowotomyski.pl, faks
614 423 589.
Adres strony internetowej (url): www.powiatnowotomyski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Powiatu Nowotomyskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DR.272.1.15.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie kompleksowego zintegrowanego systemu elektronicznego obiegu dokumentów w Starostwie Powiatowym oraz w jednostkach organizacyjnych, poprzez: - rozbudowę systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) w Starostwie Powiatowym, bazującą na wykorzystaniu obecnego systemu i rozwinięciu go o narzędzia pozwalające na optymalizację pracy w Urzędzie; - wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów o ograniczonej funkcjonalności w jednostkach organizacyjnych (mEOD); - wdrożenie systemu cyfrowego Urzędu (CU), tj. portalu zawierającego elektroniczne formularze przeznaczone dla interesantów wraz ze skrzynką podawczą i kontami użytkowników pozwalającego na elektroniczną wymianę dokumentów w relacji urząd - interesant; - modernizację biuletynu informacji publicznej (BIP) spełniającego wymagania publikatora zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej zintegrowanego w zakresie automatycznego publikowania statusów rozpatrywanych spraw w EOD oraz rejestrów publicznych; - wdrożenie pakietu e-usług na platformie ePUAP, która dodatkowo zostanie zintegrowana w zakresie wymiany dokumentów elektronicznych z systemem EOD i mEOD; - zakup sprzętu niezbędnego do wdrożenia wskazanych wyżej systemów; - szkolenia dla użytkowników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ :
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
72263000-6,
72265000-0,
79632000-3,
48822000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|