Powiat Nowotomyski
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500181751-N-2018 z dnia 01-08-2018 r.
Powiat Nowotomyski: Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Powiatu Nowotomyskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014–2020, II Osi Priorytetowej Społeczeństwo informacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570394-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowotomyski, Krajowy numer identyfikacyjny 63127693700000, ul. Poznańska  33, 64-300   Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 44 26 700, e-mail starostwo@powiatnowotomyski.pl, faks 614 423 589.
Adres strony internetowej (url): www.powiatnowotomyski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Powiatu Nowotomyskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DR.272.1.15.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie kompleksowego zintegrowanego systemu elektronicznego obiegu dokumentów w Starostwie Powiatowym oraz w jednostkach organizacyjnych, poprzez: - rozbudowę systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) w Starostwie Powiatowym, bazującą na wykorzystaniu obecnego systemu i rozwinięciu go o narzędzia pozwalające na optymalizację pracy w Urzędzie; - wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów o ograniczonej funkcjonalności w jednostkach organizacyjnych (mEOD); - wdrożenie systemu cyfrowego Urzędu (CU), tj. portalu zawierającego elektroniczne formularze przeznaczone dla interesantów wraz ze skrzynką podawczą i kontami użytkowników pozwalającego na elektroniczną wymianę dokumentów w relacji urząd - interesant; - modernizację biuletynu informacji publicznej (BIP) spełniającego wymagania publikatora zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej zintegrowanego w zakresie automatycznego publikowania statusów rozpatrywanych spraw w EOD oraz rejestrów publicznych; - wdrożenie pakietu e-usług na platformie ePUAP, która dodatkowo zostanie zintegrowana w zakresie wymiany dokumentów elektronicznych z systemem EOD i mEOD; - zakup sprzętu niezbędnego do wdrożenia wskazanych wyżej systemów; - szkolenia dla użytkowników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ :
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8

Dodatkowe kody CPV: 72263000-6, 72265000-0, 79632000-3, 48822000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 393560.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak

Nazwa wykonawcy: MADKOM SPÓŁKA AKCYJNA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Zwycięstwa 96/98
Kod pocztowy: 81-451
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

Nazwa wykonawcy: MADKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 433452.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 433452.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 433452.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych