Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Zamówienie public... - 210130-2012

Pomoc

Wyświetl widok skrócony Dodaj dokument do zakładek

05/07/2012    S127    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 

PL-Nowy Tomyśl: Usługi bankowe

2012/S 127-210130

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Powiat Nowotomyski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Nowotomyskiego
ul. Poznańska 33
Osoba do kontaktów: Ewa Jaroch
64-300 Nowy Tomyśl
POLSKA
Tel.: +48 614426715
E-mail: ejaroch@nowytomysl.com.pl
Faks: +48 614423589

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.nowytomysl.com.pl

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego w kwocie 2 578 000,00 PLN przeznaczonego na sfinansowanie wydatków Powiatu.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowea)Usługi ubezpieczeniowe b)Usługi bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Powiat Nowotomyski.

Kod NUTS PL

II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
1) Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 578 000,00 PLN (słownie: dwa miliony pięćset siedemdziesiąt osiem tysięcy 00/100) na sfinansowanie wydatków Powiatu nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach Powiatu.
2) Okres obowiązywania umowy od lipca 2012 r. do 31.12.2022 r.
3)Oprocentowanie zmienne oparte na stawce WIBOR 1M + stała marża banku
4) Kredyt wraz z odsetkami będzie spłacany od miesiąca stycznia 2013 r. do grudnia 2022 r. w okresach miesięcznych.
5) Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo na podstawie dyspozycji Zamawiającego (w formie polecenia przelewu).
6) Dopuszcza się możliwość spłaty kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji (odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu).
7) Zabezpieczenie kredytu stanowi: weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową.
8) Umowa oraz weksel in blanco zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu.
9) Koszty obsługi kredytu stanowią: oprocentowanie kredytu oraz marża.
10) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

66110000

II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Wartość: 915 661,45 PLN

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
BIZP.272.1.5.2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 092-152361 z dnia 15.5.2012

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
29.6.2012
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Regionalny Oddział Korporacyjny w Poznaniu Centrum Korporacyjne w Nowym Tomyślu
ul. Tysiąclecia 1
64-300 Nowy Tomyśl
POLSKA
Tel.: +48 614420610
Faks: +48 614420660

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 216 232,46 EUR
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 915 661,45 PLN
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700

VI.3.2)Składanie odwołań
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
3.7.2012