Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.nowytomysl.com.pl


Nowy Tomyśl: Remont chodników w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie gm. Opalenica
Numer ogłoszenia: 305546 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowotomyski , ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4426797, faks 061 4423589.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie gm. Opalenica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z remontem chodników w pasach drogowych dróg powiatowych w gm. Opalenica, powiat nowotomyski, województwo wielkopolskie. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje m.in: - rozbiórkę nawierzchni z płytek, nawierzchni z betonu, nawierzchni z kostki brukowej, - rozbiórkę krawężników i obrzeży, - wywóz gruzu, - wykonanie koryta i podbudowy, - wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża, - ustawienie krawężników na ławie betonowej i ustawienie obrzeży, - ułożenie chodników z kostki betonowej szarej o grub. 6cm, - ułożenie chodników (wjazdy) z kostki betonowej o grub.8cm, - regulację pionową studzienek urządzeń podziemnych , Szczegółowy zakres robót przedstawiają przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ (załączniki nr 6.1 , 6.2, 6.3, ). Przedmiot zamówienia ujęto w 3 pakietach. - zadanie nr 1 - remont chodników - Opalenica, - zadanie nr 2 - remont chodników - Niegolewo, - zadanie nr 3 - remont chodników - Porażyn. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z miejscem realizacji zadania oraz z warunkami związanymi z wykonaniem prac oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca ponosi wszelki koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi koszty dojazdu i powrotu sprzętu na wyznaczone miejsca oraz koszty ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót. Zakres prac i odpowiedzialności Wykonawcy obejmuje również: - organizację i zagospodarowanie zaplecza wykonywania robót, / Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla odbywającego się ruchu drogowego, okolicznych mieszkańców i firm / - uporządkowanie terenu po wykonywanych pracach, / ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają : - warunki realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr A do SIWZ, - przedmiary robót - załączniki nr 6.1 , 6.2, 6.3 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz - druk OFERTA, kosztorys ofertowy, dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualna zmiana terminu zakończenia może nastąpić tylko w przypadku, gdy: a) wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, b) wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, c) wystąpią nieprzewidziane przeszkody o charakterze formalno- prawnym lub faktycznym mające bezpośredni wpływ na możliwość terminowego wykonania zamówienia, a niezależne od żadnej ze stron umowy, d) wystąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne o charakterze długotrwałym uniemożliwiające prowadzenie prac pod warunkiem, że w okresach poprzedzających wystąpienie tych warunków roboty były prowadzone nieprzerwanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, e) wystąpią przerwy w realizacji robót powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowytomysl.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33 Wydział Budownictwa, Inwestycji i Zamówień Publicznych pokój 79, 64-300 Nowy Tomyśl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, budynek A, pokój 19 - kancelaria Powiatu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie