Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor w Wydziale Inwestycji
Miejsce pracy: budynek Starostwa Powiatowego, Nowy Tomyśl 64-300, ul. Poznańska 33
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Administarcyjno-Organizacyjny i Zarządzania Kryzysowego
Data udostępnienia: 2024-06-26
Ogłoszono dnia: 2024-06-26
Termin składania dokumentów: 2024-07-08 10:00:00
Nr ogłoszenia: AO.2110.6.2024
Zlecający: Starosta Nowotomyski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, kierunek; budownictwo, inżynieria środowiska lub gospodarka przestrzenna,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość przepisów prawa administracyjnego, materialnego i procesowego,
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności organów i jednostek administracji samorządowej.
b. Wymagania dodatkowe:
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym związanym z procesami inwestycyjnymi w jednostkach budżetowych, samorządowych lub państwowych,
- wiedza z zakresu kosztorysowania robót budowlanych oraz odbiorów i rozliczeń inwestycji,
- znajomość realizacji zadań w zakresie wydatkowania środków finansowych w jednostkach budżetowych,
- umiejętność analizy i syntezy dokumentów oraz sporządzania pism urzędowych,
- znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawa w szczególności: ustawy o samorządzie powiatowym, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego (w tym znajomość Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu),
- prawo jazdy kat. „B”,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- samodzielność, uczciwość, rzetelność, pracowitość, systematyczność, odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- kreatywność,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność logicznego myślenia,
- wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- współpraca z innymi wydziałami i komórkami organizacyjnymi, a także jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie realizacji inwestycji,
- nadzór nad realizacją zadań zgodnie z zapisami umów z wykonawcami oraz umów o dofinansowanie, w tym monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu, planowanie i wprowadzanie niezbędnych zmian w projektach,
- prowadzenie i koordynacja całokształtu inwestycji w zakresie ich przygotowania, realizacji i rozliczenia,
- udział w przygotowaniu propozycji inwestycji oraz prowadzenie postępowań i prac przygotowawczych procesów inwestycyjnych,
- weryfikacja dokumentacji technicznej, zgłaszanie uwag do dokumentacji technicznej, sprawdzenie poprawności wykonanych przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, weryfikacja uzgodnień z właścicielami terenu,
- przygotowywanie wzorów umów do wniosków o wszczęcie postępowań na udzielenie zamówień publicznych na prowadzone zadania w zakresie inwestycji,
- współpraca ze stanowiskiem zamówień publicznych w zakresie toczących się postępowań na wyłonienie wykonawców robót, projektantów, inspektorów nadzoru, itp.
- nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi uzgodnieniami i pozwoleniami, w tym pozwoleniem na budowę; monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu, planowanie i wprowadzanie niezbędnych zmian w projektach,
- bieżąca kontrola stanu zaawansowania i realizacji wykonywanych inwestycji, współpraca z inspektorem nadzoru i innymi specjalistycznymi instytucjami,
- udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywanie ich do użytkowania,
- realizacja płatności za zadania prowadzone na stanowisku wraz z kontrolą kompletności załączników zgodnie z przepisami prawa i umową na realizację zadania,
- rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji, w tym przygotowanie dokumentów związanych z powstałymi środkami trwałymi,
- czynne uczestnictwo w procesie pozyskiwania, rozliczenia, sprawozdawczości związanej z uzyskanymi dofinansowaniami ze środków zewnętrznych na realizowane zadania,
- sporządzanie raportów, analiz, sprawozdań dotyczących realizowanej inwestycji.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
a) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
b) praca przed monitorem komputerowym powyżej 4 godz. - dostęp do programu prawniczego LEX, internetu oraz programów komputerowych,
c) praca w budynku Starostwa Powiatowego II piętro – budynek z windą.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi ponad 6%.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
ponad 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (własnoręcznie podpisany),
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia o naborze,
- klauzula zgody na przetwarzanie danych kontaktowych według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenie o naborze,
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz praktykę zawodową, wymagane do wykonywania oferowanej pracy (kserokopie),
- świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia, obejmujące okresy pracy przypadające w roku kalendarzowym, w którym pracownik ubiega się o zatrudnienie (kserokopie),
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-07-08 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne i list motywacyjny, szczególnie CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U z 2023 r. poz. 1465 t.j.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 t.j.).
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji, w siedzibie Starostwa Powiatowego – Kancelaria Powiatu pokój nr 17 w godzinach pracy urzędu lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, w terminie do dnia 8 lipca 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do Starostwa).
VII. Informacje dodatkowe:
- kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, za pośrednictwem podanego przez siebie numeru telefonu kontaktowego,
- aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data wpływu do Starostwa) oraz oferty, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą rozpatrywane,
- nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną,
- złożone dokumenty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko przez powołaną Komisję,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatnowotomyski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu,
- Starosta zastrzega sobie możliwość odwołania naboru bez podania przyczyny.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 informujemy, że:
- Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Starosta Nowotomyski, z siedzibą w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, telefon 614426703, e-mail: sekretariat @powiatnowotomyski.pl.
- W Starostwie Powiatowym wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych – Pani Marlena Galas, z którym można się kontaktować poprzez:
- pod adresem poczty elektronicznej:iod@powiatnowotomyski.pl;
- pisemnie na adres siedziby Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na dane stanowisko.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, c i art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) oraz inne akty prawne, w szczególności odpowiednio ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi lub ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny wraz z aktami wykonawczymi, ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procedury naboru plus okres, o którym mowa w art. 15 ust. ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynikających z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji; w przypadku niepodania tych danych, przeprowadzenie procesu rekrutacji jest niemożliwe. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
- Posiada Pani/Pan prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz powiadomienia odbiorców danych o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu wobec zautomatyzowanego podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania;
- przenoszenia danych osobowych;
- otrzymywania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- W przypadku wyczerpania przesłanek zawartych w przepisach art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.