Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr - brak tytułu
Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu czynne: Wydział Komunikacji Kasa Starostwa |
INFORMATOR
Wydziały Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu |
||
Lp. |
WYDZIAŁ |
Budynek nr |
1. |
Wydział Organizacyjno-Gospodarczy |
budynek B, C |
2. |
Wydział Spraw Obywatelskich |
budynek C |
3. |
Wydział Finansów |
budynek D |
4. |
Wydział Budownictwa i Inwestycji |
budynek C |
5. |
Wydział Komunikacji |
budynek D |
6. |
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska |
budynek C |
7. |
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami |
budynek B, C |
• Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami |
budynek F |
|
8. |
Wydział Edukacji i Rozwoju |
budynek E |
9. |
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności |
budynek E |
10. |
Wydział Dróg Powiatowych |
budynek E |
Samodzielne stanowiska:
|
||
Powiatowy Rzecznik Konsumentów |
budynek B |
|
Radca Prawny |
budynek B |
|
Stanowisko ds. Zamówień Publicznych |
budynek C |
Jednostki Organizacyjne Powiatu Nowotomyskiego: |
||
Jednostki Organizacyjne (budynek) |
Adres: |
Telefon |
Powiatowy Urząd Pracy |
ul.Kolejowa 2 |
61 44 51 500 |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie (E) |
ul.Poznańska 30 |
61 44 26 773 |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej (E) |
ul.Poznańska 30 |
61 44 27 300 |
Szpital Powiatowy (G) |
ul.Sienkiewicza 3 |
61 44 27 300 |
Pogotowie Ratunkowe |
ul.Powstańców Wlkp. 2a |
61 44 22 133 |
|
|
Budynek E |
- Nadzór nad działalnością szkół publicznych i niepublicznych w zakresie realizacji powierzonych zadań oraz w zakresie spraw finansowych. |
Budynek E |
- Współpraca z organizacjami realizującymi zadania pożytku publicznego. |
Budynek E |
- Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych o powiecie. |
Budynek E |
- Nadzór nad działalnością organizacyjną, administracyjną i finansową szkół i placówek. |
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-GOSPODARCZY |
|
Budynek C |
- Biuro Obsługi Mieszkańców |
Budynek B |
- Prowadzenie sekretariatu Starosty, Wicestarosty i Sekretarza oraz obsługa narad i spotkań organizowanych w Starostwie. |
Budynek B |
- Obsługa kancelaryjna Starostwa. |
Budynek B |
- Udzielanie informacji w zakresie zgłaszanych ofert do pracy w Starostwie. |
Budynek B |
- Organizowanie i nadzorowanie remontów bieżących i kapitalnych będących w administrowaniu Starostwa. |
Budynek B |
- Organizowanie szkoleń dla pracowników Starostwa Powiatowego i powiatowych jednostek organizacyjnych. |
Budynek C Pokój 3 61 44 26 713 |
- Obsługa Informatyczna Starostwa. |
WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI |
|
Budynek C |
- Nadzorowanie działalności Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. |
Budynek C |
- Ochrona gruntów rolnych. |
Budynek C |
- Regulowanie stanu ewidencyjnego nieruchomości Skarbu Państwa. |
Budynek C |
- Gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa. |
Budynek B |
- Nabywanie mienia na rzecz Powiatu i gospodarowanie nieruchomościami Powiatu. |
Budynek F |
- Kontrola opracowań geodezyjnych i kartograficznych. |
Budynek F |
- Sporządzanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków. |
Budynek F |
- Zgłaszanie prac geodezyjnych. |
Budynek F |
- Prowadzenie numerycznej mapy ewidencyjnej. |
Budynek F |
- Wydawanie dokumentów geodezyjnych, w tym wypisów i wyrysów. |
Budynek F |
- Obsługa informatyczna Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. |
Budynek F |
- Uzgadnianie dokumentacji projektowych, w tym sieci uzbrojenia terenu (Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej). |
POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW |
|
Budynek B
|
- Poradnictwo dotyczące praw konsumentów. |
RADCA PRAWNY |
|
Budynek B |
- zapewnienie obslugi prawnej Radzie, Zarządowi, Staroście i Wydziałom. |
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH i ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO |
|
Budynek C |
- Prowadzenie spraw z zakresu bieżącej obsługi Zarządu Powiatu i Rady Powiatu. |
Akapit nr - brak tytułu
WYDZIAŁ ROLNICTWA, LEŚNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA |
|
Budynek C |
W zakresie wód i melioracji: |
Budynek C |
W zakresie gospodarki leśnej i łowiectwa: |
Budynek C |
W zakresie geologii: |
Budynek C |
W zakresie gospodarki odpadami: |
Budynek C |
W zakresie ochrony środowiska: |
WYDZIAŁ FINANSÓW |
|
Budynek D |
- Przygotowanie materiałów do opracowania projektu budżetu. |
Budynek D |
- Prowadzenie rachunkowości Starostwa. |
Budynek D |
- Egzekwowanie należności Skarbu Państwa, w tym również z tytułu Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa:
- Obsługa księgowa:
|
Budynek D |
- Obsługa kasowa Starostwa i powiatowych funduszy celowych, w tym wpłaty z tytułu:
|
Budynek D |
- Wydawanie dokumentów związanych z płacami i ubezpieczeniem społecznym pracowników. |
Budynek D |
- Przyjmowanie sprawozdań i planów finansowych jednostek budżetowych. |
WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I INWESTYCJI |
|
Budynek C |
- Wydawanie decyzji:
Wydawanie decyzji:
|
Budynek C |
- Wydawanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości. |
Budynek C |
- Wydawanie dzienników budowy. |
W celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę należy przedłożyć: |
WYDZIAŁ KOMUNIKACJI |
|
Budynek D |
- Koordynacja i nadzór nad pracą wydziału. |
Budynek D |
- Wydawanie upoważnień do przeprowadzania badań technicznych pojazdów. |
Budynek D |
- Rejestracja pojazdów. |
Budynek D |
- Wydawanie praw jazdy. |
Budynek D |
- Wymiana tymczasowych dowodów rejestracyjnych na stałe dowody rejestracyjne. |
Dokumenty niezbędne do wymiany praw jazdy: |
WYDZIAŁ DRÓG POWIATOWYCH |
|
Budynek E |
- Opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej oraz bieżące informowanie o tych planach organów właściwych do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. |
POWIATOWY ZESPÓŁ DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI |
|
Budynek E |
- Orzekanie o niepełnosprawności osób do 16 roku życia. |
STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH |
|
Budynek C |
- realizowanie zadań wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych, |