ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatu Nowotomyskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-12-12 23:50:25 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu
ul.Poznańska 33
64-300 Nowy Tomyśl
tel. 61 44 26 700
fax. 61 44 23 589
e-mail:

<e-mail>

">'); // -->
strona www: www.powiatnowotomyski.pl

czynne:
od poniedziałku do piątku
w godzinach 7:30 – 15:30

Wydział Komunikacji
czynny:
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 14:30

Kasa Starostwa
czynna:
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 14:30

INFORMATOR

 

Wydziały Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu

Lp.

WYDZIAŁ

Budynek nr

1.

Wydział Organizacyjno-Gospodarczy

budynek   B, C

2.

Wydział Spraw Obywatelskich
i Zarządzania Kryzysowego

budynek C

3.

Wydział Finansów

budynek D

4.

Wydział Budownictwa i Inwestycji

budynek C

5.

Wydział Komunikacji

budynek D

6.

Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska

budynek C

7.

Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

budynek B, C

• Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

budynek F

8.

Wydział Edukacji i Rozwoju

budynek E

9.

Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności

budynek E

10.

Wydział Dróg Powiatowych

budynek E

Samodzielne stanowiska: 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

budynek B

Radca Prawny

budynek B

Stanowisko ds. Zamówień Publicznych

budynek C
 

Jednostki Organizacyjne Powiatu Nowotomyskiego:

Jednostki Organizacyjne (budynek)

Adres:

Telefon

Powiatowy Urząd Pracy

ul.Kolejowa 2
64-300 Nowy Tomyśl

61 44 51 500

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie (E)

ul.Poznańska 30
64-300 Nowy Tomyśl

61 44 26 773

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej (E)

ul.Poznańska 30
64-300 Nowy Tomyśl

61 44 27 300

Szpital Powiatowy (G)

ul.Sienkiewicza 3
64-300 Nowy Tomyśl

61 44 27 300

Pogotowie Ratunkowe

ul.Powstańców Wlkp. 2a
64-300 Nowy Tomyśl

61 44 22 133
61 44 27 700 <112>

 


WYDZIAŁ EDUKACJI I ROZWOJU

e-mail:

<e-mail>


zakres załatwianych spraw:

Budynek E
Pokój 22, 23
61 44 26 733
fax
61 44 26 732

- Nadzór nad działalnością szkół publicznych i niepublicznych w zakresie realizacji powierzonych zadań oraz w zakresie spraw finansowych.
- Prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
- Przyjmowanie wniosków o podjęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień awansu nauczyciela mianowanego.
- Wydawanie skierowań do indywidualnego nauczania.

Budynek E
Pokój 28
61 44 26 757

- Współpraca z organizacjami realizującymi zadania pożytku publicznego.
- Opracowywanie projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej i krajowych na potrzeby Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu.
- Tworzenie dokumentów i opracowań dotyczących rozwoju powiatu.

Budynek E
Pokój 29
61 44 26 723
61 44 26 724

- Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych o powiecie.
- Współpraca ze środkami masowego przekazu.
- Promowanie potencjału gospodarczego, kulturalnego i turystycznego powiatu.
- Współdziałanie z innymi powiatami - partnerami krajowymi i zagranicznymi w ramach obustronnych porozumień o współpracy.
- Redagowanie i wydawanie gazety Przegląd Powiatu Nowotomyskiego.
- Wydawanie skierowań do Specjalnych Ośrodków Szkolno-Wychowawczych, Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych, Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii.
- Kierowanie dzieci na badania do poradni psychologiczno-pedagogicznych.

Budynek E
Pokój 32
61 44 26 706

- Nadzór nad działalnością organizacyjną, administracyjną i finansową szkół i placówek.

 

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-GOSPODARCZY
zakres załatwianych spraw:

Budynek C 
Pokój 17 
61 44 26 761

- Biuro Obsługi Mieszkańców

Budynek B
Pokój 7
61 44 26 703
61 44 23 412

- Prowadzenie sekretariatu Starosty, Wicestarosty i Sekretarza oraz obsługa narad i spotkań organizowanych w Starostwie.
- Udzielanie informacji - jakie sprawy załatwiane są w Starostwie.

Budynek B
Pokój 4, 5
61 44 26 705
61 44 26 795

- Obsługa kancelaryjna Starostwa.
- Administrowanie budynkami przy ul. Poznańskiej 30 i 32 (Przychodnia Zdrowia i budynki mieszkalne).
- Administrowanie obiektami Starostwa i budynkami stanowiącymi mienie Powiatu oraz budynkami Skarbu Państwa.
- Prowadzenie archiwum Starostwa Powiatowego.

Budynek B
Pokój 67
61 44 26 710
61 44 26 711

- Udzielanie informacji w zakresie zgłaszanych ofert do pracy w Starostwie.
- Załatwianie spraw związanych z praktykami uczniów szkół średnich, studentów i absolwentów szkół wyższych.
- Załatwianie spraw osób zainteresowanych odbyciem stażu.
- Koordynowanie załatwiania spraw dotyczących skarg i wniosków.
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Starostwa i kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych, dla których nie powołano wydziału w Starostwie Powiatowym.
- Współpraca z powiatowymi jednostkami organizacyjnymi, służbami, inspekcjami i strażami oraz innymi instytucjami.
- Koordynowanie spraw dotyczących organizacji i funkcjonowania Starostwa Powiatowego.
- Prowadzenie archiwum po byłym Urzędzie Rejonowym.

Budynek B
Pokój 74
61 44 26 714

- Organizowanie i nadzorowanie remontów bieżących i kapitalnych będących w administrowaniu Starostwa.

Budynek B
Pokój 73
61 44 26 756

- Organizowanie szkoleń dla pracowników Starostwa Powiatowego i powiatowych jednostek organizacyjnych.

Budynek C
Pokój 3
61 44 26 713

- Obsługa Informatyczna Starostwa.

 

WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
zakres załatwianych spraw:

Budynek C
Pokój 81
61 44 26 747

- Nadzorowanie działalności Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
- Koordynacja zadań realizowanych przez Wydział.
- Współpraca z zamiejscowym Wydziałem Ksiąg Wieczystych, notariatami i innymi jednostkami.

Budynek C
Pokój 80
61 44 26 748
61 44 26 751

- Ochrona gruntów rolnych.
- Rekultywacja gruntów.
- Klasyfikacja gruntów.
- Regulowanie stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.
- Nadawanie działek emerytalnych i gruntu pod budynkami.

Budynek C
Pokój 82
61 44 26 750

- Regulowanie stanu ewidencyjnego nieruchomości Skarbu Państwa.

Budynek C
Pokój 83
61 44 26 749

- Gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa.
- Ustalanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste.

Budynek B
Pokój 86
61 44 26 697
61 44 26 753

- Nabywanie mienia na rzecz Powiatu i gospodarowanie nieruchomościami Powiatu.
- Orzekanie o zwrocie wywłaszczonych nieruchomości.
- Wydawanie zaświadczeń dla potrzeb Fundacji "Polsko-Niemieckie Pojednanie" i o istnieniu gospodarstw rolnych.
- Administracja geodezyjna w tym wydawanie decyzji administracyjnych.

Budynek F
Pokój 8
61 44 26 780

- Kontrola opracowań geodezyjnych i kartograficznych.
- Koordynacja pracy Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

Budynek F
Pokój 5
61 44 26 778
61 44 26 759

- Sporządzanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków.
- Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków.

Budynek F
Pokój 1
61 44 26 691

- Zgłaszanie prac geodezyjnych.
- Prowadzenie zasobu geodezyjnego.

Budynek F
Pokój 10, 11
61 44 26 781
61 44 26 692

- Prowadzenie numerycznej mapy ewidencyjnej.

Budynek F
Pokój 7
61 44 26 779

- Wydawanie dokumentów geodezyjnych, w tym wypisów i wyrysów.

Budynek F
Pokój 9
61 44 26 693

- Obsługa informatyczna Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

Budynek F
Pokój 4
61 44 26 752

- Uzgadnianie dokumentacji projektowych, w tym sieci uzbrojenia terenu (Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej).

 
 

POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW
zakres załatwianych spraw:

Budynek B
Pokój 73, 72
61 44 26 742

61 44 26 790


- Poradnictwo dotyczące praw konsumentów.
- Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumenckich.
- Współdziałanie z organizacjami zajmującymi się ochroną praw konsumenta.
- Edukacja konsumencka.

 
 

RADCA PRAWNY
zakres załatwianych spraw:

Budynek B
Pokój 72
61 44 26 790

- zapewnienie obslugi prawnej Radzie, Zarządowi, Staroście i Wydziałom.

WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH i ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
zakres załatwianych spraw:

Budynek C
Pokój 59
61 44 26 735
61 44 26 736
61 44 26 737

 

- Prowadzenie spraw z zakresu bieżącej obsługi Zarządu Powiatu i Rady Powiatu.
- Obsługa kancelaryjna Biura Przewodniczącego Rady Powiatu.
- Prowadzenie spraw z zakresu bieżącej obsługi komisji Rady Powiatu.

- Rejestracja Stowarzyszeń Kultury Fizycznej.
- Rejestracja Uczniowskich Klubów Sportowych.
- Prowadzenie ewidencji stowarzyszeń działających na terenie powiatu oraz nadzór nad ich działalnością.
- Przygotowanie zezwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków z obcego państwa.
- Nadzór nad publicznymi zakładami opieki zdrowotnej w zakresie tworzenia i ich działalności.
- Ochrona zdrowia i jej promocja.
- Organizacja kwalifikacji wojskowej.
- Współpraca z administracją zespoloną w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie powiatu.
- Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w powiecie.
- Prowadzenie monitoringu zagrożeń występujących w powiecie.
- Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego.

 
 

Akapit nr - brak tytułu

 

WYDZIAŁ ROLNICTWA, LEŚNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA
zakres załatwianych spraw:

Budynek  C
Pokój 58
61 44 26 738

W zakresie wód i melioracji:
- zezwalanie na przegradzanie cieków wodnych rybackimi narzędziami połowowymi,
- wydawanie pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód:- wprowadzanie ścieków do wód lub do ziemi, - pobór oraz odprowadzanie wód powierzchniowych lub podziemnych, - piętrzenie śródlądowych wód powierzchniowych,
- wydanie pozwoleń wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych (np.: stawy, pomosty),
- wydanie pozwoleń wodnoprawnych na rolnicze wykorzystanie ścieków,
- wydanie pozwoleń wodnoprawnych na wznoszenie obiektów budowlanych i wykonywanie innych robót na obszarach zagrożenia powodziowego,
- ustanawianie terenu strefy ochrony bezpośredniej ujęć wód,
- sprawowanie nadzoru nad działalnością spółek wodnych,
- sprawowanie nadzoru nad urządzeniami wodnymi nieobjętymi działalnością spółek wodnych.

Budynek C
Pokój 58a
61 44 26 764

W zakresie gospodarki leśnej i łowiectwa:
- przyznawanie pomocy finansowej na zalesienia gruntów rolnych,
- nakazywanie wykonania obowiązków hodowlanych i ochronnych w lesie,
- zezwalanie na wyrąb drzew niezgodny z planem urządzania lasu,
- zarządzanie wykonania zabiegów zwalczających i ochronnych w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa zagrożonych wystąpieniem organizmów szkodliwych,
- przyznawanie środków na pokrycie kosztów zagospodarowania i ochrony w przypadku klęsk żywiołowych lub braku możliwości ustalenia sprawcy szkody w lasach,
- cechowanie i numerowanie drewna oraz wydawanie świadectw legalności pozyskania drewna,
- wnioskowanie o uznanie lasu za ochronny lub pozbawienie go tego charakteru,
- określenie zadań gospodarczych w lasach, dla których brak uproszczonych planów urządzania,
- wydawanie decyzji na podstawie inwentaryzacji stanu lasu,
- wydzierżawianie polnych obwodów łowieckich i naliczanie czynszów,
- udzielanie zgody na posiadanie, hodowanie lub utrzymanie chartów,
- udzielanie zgody na chwytanie i przetrzymywanie zwierzyny,
- stwierdzenie prowadzenia uprawy leśnej, podwyższenie i wstrzymywanie ekwiwalentu za wyłączenie gruntu z upraw rolnych.

Budynek C
Pokój 58
61 44 26 739

W zakresie geologii:
- zatwierdzanie projektów prac geologicznych,
- zatwierdzanie dokumentacji geologicznej,
- udzielanie koncesji na poszukiwanie i wydobywanie kopalin i ustanawianie zabezpieczeń,
- udzielanie zgody na bezpłatny dostęp do informacji uzyskanych w wyniku prac geologicznych.

Budynek C
Pokój 66
61 44 26 765

W zakresie gospodarki odpadami:
- przeprowadzanie kontroli w zakresie gospodarowania odpadami,
- pozwolenia na wytwarzanie odpadów,
- zatwierdzanie programów gospodarki odpadami niebezpiecznymi,
- udzielanie zgody na zamknięcie składowiska odpadów,
- zezwolenie na składowanie odpadów niebezpiecznych na wydzielonych częściach innych składowisk,
- przyjmowanie informacji o wytwarzanych odpadach i sposobach gospodarowania nimi,
- wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, unieszkodliwiania, zbierania i transportu odpadów,
- wydawanie kart wędkarskich i łowiectwa podwodnego,
- rejestrowanie sprzętu pływającego służącego do połowu ryb.

Budynek C
  Pokój 58
61 44 26 738

W zakresie ochrony środowiska:
- wydawanie pozwoleń na emisję do środowiska promieniowania elektromagnetycznego, hałasu, pyłów lub gazów,
- przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga pozwolenia i ustalenia dla nich wymagań ochrony środowiska,
- wstrzymywanie działalności zakładu w związku z naruszaniem przepisów prawa.

 

WYDZIAŁ FINANSÓW
zakres załatwianych spraw:

Budynek D
Pokój 5
61 44 26 707

- Przygotowanie materiałów do opracowania projektu budżetu.
- Przyjmowanie bilansów finansowych.

Budynek D
Pokój 3
61 44 26 720

- Prowadzenie rachunkowości Starostwa.
- Realizacja i zmiany planów finansowych jednostek.

Budynek D
Pokój 8
61 44 26 653
61 44 26 785

- Egzekwowanie należności Skarbu Państwa, w tym również z tytułu Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa:

  • wieczystego użytkowania
  • opłat melioracyjnych
  • czynszu najmu i dzierżawy
  • rozliczanie podatku VAT w działalności Starostwa.

- Obsługa księgowa: 

  • opłat geodezyjnych,
  • dzierżawy obszarów łowieckich.

Budynek D
Pokój 1
61 44 26716

- Obsługa kasowa Starostwa i powiatowych funduszy celowych, w tym wpłaty z tytułu:

  • użytkowania wieczystego gruntów,
  • czynszu najmu i dzierżawy,
  • opłat komunikacyjnych.

Budynek D
Pokój 2
61 44 26 717
61 44 26 718

- Wydawanie dokumentów związanych z płacami i ubezpieczeniem społecznym pracowników.
- Prowadzenie księgowości budżetowej dochodów oraz wydatków Powiatu i Starostwa.

Budynek D
Pokój 4
61 44 26 788

- Przyjmowanie sprawozdań i planów finansowych jednostek budżetowych.
- Ewidencja księgowa środków trwałych Starostwa.

 

WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I INWESTYCJI
zakres załatwianych spraw:

Budynek C
Pokój 76, 77,
79, 84
61 44 26 743
61 44 26 744
61 44 26 745
61 44 26 767
61 44 26 768

- Wydawanie decyzji:

  • pozwoleń na budowę,
  • pozwoleń na rozbiórkę,
  • o zmianie decyzji pozwolenia na budowę,
  • o przeniesieniu decyzji pozwoleń na budowę,
  • uchylenie pozwolenia na budowę,
  • zatwierdzenie projektu budowlanego.

Wydawanie decyzji:

  • potwierdzenie ostateczności decyzji.

Budynek C
Pokój 76, 77
61 44 26 744
61 44 26 768
61 44 26 746

- Wydawanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości.
- Przyjęcie zgłoszeń o rozbiórce.
- Przyjmowanie zgłoszeń o zmianie sposobu użytkowania obiektu lub jego części.
- Przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwoleń na budowę.
- Wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali.
- Wydawanie zaświadczeń dot. powierzchni domu jednorodzinnego i jego wyposażenia technicznego dla osób ubiegających się o dodatek mieszkaniowy w Gminie.

Budynek C
Pokój 77, 79
61 44 26 743
61 44 26 768

- Wydawanie dzienników budowy.

W celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę należy przedłożyć:
* Wniosek wg zatwierdzonego wzoru.
* 4 egz. projektu budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi oraz kserokopię uprawnień projektów i aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
* Oświadczenie o posiadanym prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
* Decyzję o warunkach zabudowy, jeżeli jest wymagana zgodnie z przepisami o planowaniu przestrzennym lub decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego.

 

WYDZIAŁ KOMUNIKACJI
zakres załatwianych spraw:

Budynek D
Pokój 13
61 44 26 730

- Koordynacja i nadzór nad pracą wydziału.

Budynek D
Pokój 15
61 44 26 792

- Wydawanie upoważnień do przeprowadzania badań technicznych pojazdów.
- Wydawanie zezwoleń na prowadzenie ośrodków szkolenia kierowców.
- Udzielanie licencji w zakresie krajowego drogowego transportu osób lub rzeczy.
- Wydawanie zaświadczeń na przewozy drogowe na potrzeby własne.

Budynek D
Pokój 11
61 44 26 727
61 44 26 729
61 44 26 731
61 44 26 794

- Rejestracja pojazdów.
- Wyrejestrowanie pojazdów.
- Wpisywanie zastawów rejestrowych w dowodach rejestracyjnych.
- Zmiany danych w dowodach rejestracyjnych.
- Czasowa rejestracja pojazdów.

Budynek D
Pokój 12
61 44 26 728
61 44 26 628

- Wydawanie praw jazdy.
- Wydawanie międzynarodowych praw jazdy.
- Dokonywanie zmian w dokumentach kierowcy.
- Wydawanie kart parkingowych dla osób niepełnosprawnych, które zezwalają na nie stosowanie się do niektórych znaków drogowych.

Budynek D
Pokój 14
61 44 26 658

- Wymiana tymczasowych dowodów rejestracyjnych na stałe dowody rejestracyjne.
- Wydawanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych.

Dokumenty niezbędne do wymiany praw jazdy:
* fotografia o wymiarach 3,5 x 4,5,
* dotychczasowe prawo jazdy,
* opłata za prawo jazdy (w kasie Starostwa),
* dowód osobisty.

 
 
 

WYDZIAŁ DRÓG POWIATOWYCH
zakres załatwianych spraw:

Budynek E
Pokój 24, 25
61 44 26 680
61 44 26 683
fax.
61 44 24 955

- Opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej oraz bieżące informowanie o tych planach organów właściwych do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
- Utrzymywanie zieleni przydrożnej, w tym sadzenie i usuwanie drzew oraz krzewów.
- Utrzymanie nawierzchni drogi, chodników, drogowych obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą.
- Realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu.
- Przygotowanie infrastruktury drogowej dla potrzeb obronnych oraz wykonywanie innych zadań na rzecz obronności kraju.
- Koordynacja robót w pasie drogowym.
- Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i zjazdy z dróg oraz pobieranie opłat i kar pieniężnych.
- Prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom.
- Sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad.
- Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów inżynierskich oraz przepraw promowych, ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym weryfikację cech i wskazanie usterek, które wymagają prac konserwacyjnych lub naprawczych ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego.
- Badanie wpływu robót drogowych na bezpieczeństwo ruchu drogowego.
- Wykonywanie robót interwencyjnych, robót utrzymaniowych i zabezpieczających.
- Przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników.
- Przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie budowy lub utrzymania dróg.
- Wprowadzanie ograniczeń lub zamykanie dróg i drogowych obiektów inżynierskich dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów drogami różnej kategorii, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia.
- Dokonywanie okresowych pomiarów ruchu drogowego.

 

POWIATOWY ZESPÓŁ DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
zakres załatwianych spraw:

Budynek E
Pokój 5
61 44 26 772

- Orzekanie o niepełnosprawności osób do 16 roku życia.
- Orzekanie o niepełnosprawności osób powyżej 16 roku życia.
- Wydawanie legitymacji osoby niepełnosprawnej dla posiadających ważne orzeczenie o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
zakres załatwianych spraw:

Budynek C
Pokój 84
61 44 26 715

- realizowanie zadań wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych,
-
koordynowanie pracy Wydziałów Starostwa Powiatowego w zakresie udzielania zamówień publicznych, 
- nadzór nad przestrzeganiem uregulowań określonych ustawą Pzp,
- współpraca z jednostakmi oranizacyjnymi powiatu w zakresie realizacji zamówień publicznych

« powrót do poprzedniej strony