Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Ewidencje
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2007-11-29 12:40:31 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
1. Wydział Edukacji, Kultury i Komunikacji Społecznej:
-
Ewidencja Klubów Sportowych forma papierowa i elektroniczna.
-
Ewidencja Uczniowskich Klubów Sportowych forma papierowa i elektroniczna.
Akapit nr - brak tytułu
2. Wydział Komunikacji:
- Ewidencja osób posiadających uprawnienia do prowadzenia pojazdów - system informatyczny oraz teczki kierowców.
- Ewidencja kierowców i osób pozbawionych uprawnień do prowadzenia pojazdów - system informatyczny.
- Ewidencja wydanych praw jazdy międzynarodowych - system informatyczny.
- Ewidencja przychodów i rozchodów dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych, znaków legalizacyjnych, nalepek kontrolnych pojazdu - system informatyczny.
- Ewidencja przychodów i rozchodów tablic rejestracyjnych - system informatyczny.
- Ewidencja przekazanych do złomowania tablic rejestracyjnych.
- Ewidencja wydanych kart pojazdów - system informatyczny.
- Ewidencja instruktorów nauki jazdy - dokumentacja papierowa oraz system informatyczny.
- Ewidencja ośrodków szkolenia kierowców - dokumentacja papierowa oraz system informatyczny.
- Ewidencja stacji kontroli pojazdów - dokumentacja papierowa oraz system informatyczny.
Akapit nr - brak tytułu
3. Wydział Edukacji Kultury i Komunikacji Społecznej:
- Ewidencja Stowarzyszeń Zwykłych
EWIDENCJA STOWARZYSZEŃ ZWYKŁYCH
Numer kolejny w ewidencji
|
Nazwa stowarzyszenia zwykłego
|
Daty wpisów do ewidencji [1]
|
Adres siedziby stowarzyszenia zwykłego
|
Reprezentacja stowarzyszenia zwykłego[5]
|
Organ kontroli wewnętrznej stowarzyszenia zwykłego[6]
|
Regulamin działalności stowarzyszenia zwykłego[7]
|
Status organizacji pożytku publicznego[8]
|
Przekształcenie lub rozwiązanie stowarzyszenia zwykłego[9]
|
Likwidator stowarzyszenia zwykłego[10]
|
Zastosowanie wobec stowarzyszenia zwykłego środków nadzoru[11]
|
Uwagi[12]
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
1.
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
||||||||||||
3.
|
||||||||||||
2.
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
||||||||||||
3.
|
[1] W kolumnie nr 3 wpisuje się datę wpisu do ewidencji i daty wpisów późniejszych.
[2] W kolumnie nr 4, w polu pierwszym, wpisuje się cele działania stowarzyszenia zwykłego zgodnie z regulaminem działalności.
[3] W kolumnie nr 4, w polu drugim, wpisuje się teren działania stowarzyszenia zwykłego zgodnie z regulaminem działalności.
[4] W kolumnie nr 4, w polu trzecim, wpisuje się środki działania stowarzyszenia zwykłego zgodnie z regulaminem działalności (pojęcie „środki działania” odnosi się do sposobu realizacji celów przez stowarzyszenie zwykłe).
[5] W kolumnie nr 6 -w przypadku reprezentacji stowarzyszenia zwykłego przez przedstawiciela należy wpisać: „Stowarzyszenie zwykłe jest reprezentowane przez przedstawiciela ”oraz wpisać jego imię i nazwisko; w przypadku gdy organem reprezentującym stowarzyszenie zwykłe jest zarząd, należy wpisać imiona i nazwiska członków zarządu, ich funkcje oraz sposób reprezentacji.
[6] W kolumnie nr 7 -jeżeli w regulaminie działalności przewidziano organ kontroli wewnętrznej, należy wpisać nazwę tego organu, imiona i nazwiska jego członków oraz ich funkcje; w przypadku nieposiadania przez stowarzyszenie zwykłe organu kontroli wewnętrznej należy wpisać: „Stowarzyszenie zwykłe nie posiada organu kontroli wewnętrznej.”.
[7] W kolumnie nr 8 wpisuje się informacje o regulaminie działalności i jego zmianach, w szczególności numer i datę uchwały dotyczącej regulaminu działalności oraz jego zmian.
[8] W kolumnie nr 9 wpisuje się informację o posiadaniu statusu organizacji pożytku publicznego; w przypadku posiadania przez stowarzyszenie zwykłe statusu organizacji pożytku publicznego należy wpisać: „TAK”; w przypadku nieposiadania przez stowarzyszenie zwykłe statusu organizacji pożytku publicznego należy wpisać: „NIE”
[9] W kolumnie nr 10 wpisuje się informacje o przekształceniu lub rozwiązaniu stowarzyszenia zwykłego; w przypadku przekształcenia stowarzyszenia zwykłego należy wpisać datę i numer uchwały o przekształceniu oraz datę i numer wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego; w przypadku rozwiązania stowarzyszenia zwykłego należy wpisać datę i numer uchwały o rozwiązaniu oraz datę rozwiązania stowarzyszenia zwykłego.
[10] W kolumnie nr 11 wpisuje się imię i nazwisko likwidatora stowarzyszenia zwykłego
[11] W kolumnie nr 12 wpisuje się informacje o zastosowaniu wobec stowarzyszenia zwykłego środków nadzoru, o których mowa w rozdziale 3ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. -Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2015 r. poz. 1393, z późn. zm.), w szczególności rodzaj środka nadzoru, podmiot, który go zastosował, datę jego zastosowania.
[12] W kolumnie nr 13 wpisuje się inne dodatkowe informacje związane z prowadzeniem ewidencji, w szczególności sygnaturę akt