ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatu Nowotomyskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: GK-7 Wniosek o zamieszczenie zawiadomienia o ustaleniu przebiegu granicDrukuj informacjęSprawa: GK-7 Wniosek o zamieszczenie zawiadomienia o ustaleniu przebiegu granic

Szczegóły informacji

GK-7 Wniosek o zamieszczenie zawiadomienia o ustaleniu przebiegu granic

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Dokumentacja geodezyjna

Ogłoszono dnia: 2022-12-02 13:24:05

Termin załatwienia

Zawiadomienia o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych doręcza się podmiotom, o których mowa w ust. 1 ww. rozporządzenia, za zwrotnym poświadczeniem odbioru lub za pokwitowaniem, nie później niż 7 dni przed wyznaczonym terminem. W przypadku gdy właściciele, użytkownicy wieczyści oraz władający, o których mowa w ust. 1 ww. rozporządzenia, nie są znani lub nie jest znane ich miejsce zamieszkania, na wniosek wykonawcy Starosta zamieszcza Zawiadomienia o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego przez okres co najmniej 14 dni, z tym że ostatni dzień tego okresu powinien nastąpić nie później niż 8 dni przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia czynności podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych.

Miejsce załatwienia

Złożenie wniosku papierowo - Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 42, 64-300 Nowy Tomyśl, Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, budynek  F.
tel. 061 44 26 779 lub pocztą tradycyjną na adres powyższy adres.
Złożenie wniosku poprzez e-mail – wniosek podpisany podpisem elektronicznym. Adres e-mail: podgik@powiatnowotomyski.pl

Adres e-mail

I7FZVORNhktRvJ7Sf2oLOdj+CPiDvMZ0rVZW6itfOLbKHNOkoOL/G6lQErlZabX8TGhdzvDiiDKQXUCyGdrGrA==

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek w sprawie

Podstawa prawna

  • Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U.2021.1390 z dnia 2021.07.30),
  • Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2021.1990 t.j. z dnia 2021.11.03).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony