ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatu Nowotomyskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Uzyskanie pozwolenia zintegrowanego (OS-05)Drukuj informacjęSprawa: Uzyskanie pozwolenia zintegrowanego (OS-05)

Szczegóły informacji

Uzyskanie pozwolenia zintegrowanego (OS-05)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Pozwolenie zintegrowane

Ogłoszono dnia: 2010-02-04 12:55:29

Termin załatwienia

6 miesięcy.

Wymagane Dokumenty

WYMAGANE DOKUMENTY
·         2 egzemplarze wniosku, o uzyskanie pozwolenia powinien spełniać wymagania określone w art. 208, oraz art. 203 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018r. poz. 799 ze zmianami)
·         2 egzemplarze wniosku w wersji elektronicznej – na oddzielnych nośnikach (płyta CD),
·         Dowód uiszczenia opłaty rejestracyjnej, obliczonej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 sierpnia 2014 r. w sprawie wysokości opłat rejestracyjnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1183)
·         dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
·         Oświadczenie wnioskodawcy o wielkości zakładu na podstawie art. 105 pkt 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004
Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2018r. poz. 646 ze zm.)
 
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl.
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, parter pokój 17. Informacje merytoryczne udzielane są przez pracowników– I piętro, pok. 26, tel. 061 44 26 738.
Odbiór dokumentów: listownie albo osobiście, I piętro, pok. 26
 
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
6 miesięcy.
 
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja administracyjna – pozwolenie zintegrowane.
Elementy składające się na procedurę wydawania pozwolenia zintegrowanego:
1.     złożenie wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego (po wniesieniu opłaty rejestracyjnej) oraz ewentualnie wniosku o wyłączenie części danych i informacji z jawności postępowania,
2.     sprawdzenie formalnej poprawności i kompletności wniosku,
3.     podanie do publicznej wiadomości informacji o wpłynięciu wniosku oraz o umieszczeniu danych o wniosku w publicznie dostępnym wykazie,
4.     przesłanie Ministrowi Środowiska kopii wniosku o udzielenie pozwolenia zintegrowanego,
5.     analiza proponowanych warunków pozwolenia,
6.     analiza wniosków zgłoszonych przez społeczeństwo,
7.     uzyskanie opinii innych organów lub instytucji (fakultatywnie),
8.     rozprawa administracyjna (fakultatywnie),
9.     opracowanie decyzji administracyjnej w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego,
10.  uzgodnienie decyzji z wojewódzkim inspektorem ochrony środowiska,
11.  podanie do publicznej wiadomości informacji o umieszczeniu danych o udzieleniu pozwolenia zintegrowanego w publicznie dostępnym wykazie,
12.  przesłanie Ministrowi Środowiska kopii decyzji o udzieleniu pozwolenia zintegrowanego.
 
OPŁATY
2011,00 zł - opłata skarbowa za wydanie pozwolenia - dla dużych przedsiębiorstw
506,00 zł - opłata skarbowa dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Opłatę można uiścić na konto Urzędu Miasta w Nowym Tomyślu PKO BP S.A. o/Nowy Tomyśl
44 1020 4144 0000 6902 0078 2953.
lub w kasie Urzędu Miasta w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, budynek A
 
TRYB ODWOŁAWCZY
Stronie przysługuje odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Nowotomyskiego, w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji.
 
DODATKOWE INFORMACJE
Wnioskodawcą jest podmiot prowadzący instalację, której funkcjonowanie może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych albo środowiska jako całości.
 
PODSTAWA PRAWNA
·         Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018r. poz. 799)
1.       Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 sierpnia 2014 r. w sprawie rodzajów instalacji mogących powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych albo środowiska jako całości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1196)
·         Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 4 lipca 2002 r. w sprawie wysokości opłat rejestracyjnych (Dz.U. z 2002 r., Nr 190, poz. 1591).
 
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2019-03-07
« powrót do poprzedniej strony