ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatu Nowotomyskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Uzyskanie pozwolenia zintegrowanego (OS-05)Drukuj informacjęSprawa: Uzyskanie pozwolenia zintegrowanego (OS-05)

Szczegóły informacji

Uzyskanie pozwolenia zintegrowanego (OS-05)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Pozwolenie zintegrowane

Ogłoszono dnia: 2010-02-04 12:55:29

Termin załatwienia

6 miesięcy.

Wymagane Dokumenty

WYMAGANE DOKUMENTY
·         2 egzemplarze wniosku, o uzyskanie pozwolenia powinien spełniać wymagania określone w art. 208, oraz art. 203 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1396 ze zm.)
·         2 egzemplarze wniosku w wersji elektronicznej – na oddzielnych nośnikach (płyta CD),
·         Dowód uiszczenia opłaty rejestracyjnej, obliczonej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 sierpnia 2014 r. w sprawie wysokości opłat rejestracyjnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1183)
·         dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
·         Oświadczenie wnioskodawcy o wielkości zakładu na podstawie art. 7 ustawa z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1292 ze zm.)
 
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl.
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, parter pokój 17. Informacje merytoryczne udzielane są przez pracowników– I piętro, pok. 26, tel. 061 44 26 738.
Odbiór dokumentów: listownie albo osobiście, I piętro, pok. 26
 
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
6 miesięcy.
 
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja administracyjna – pozwolenie zintegrowane.
Elementy składające się na procedurę wydawania pozwolenia zintegrowanego:
1.     złożenie wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego (po wniesieniu opłaty rejestracyjnej) oraz ewentualnie wniosku o wyłączenie części danych i informacji z jawności postępowania,
2.     sprawdzenie formalnej poprawności i kompletności wniosku,
3.     podanie do publicznej wiadomości informacji o wpłynięciu wniosku oraz o umieszczeniu danych o wniosku w publicznie dostępnym wykazie,
4.     przesłanie Ministrowi Środowiska kopii wniosku o udzielenie pozwolenia zintegrowanego,
5.     analiza proponowanych warunków pozwolenia,
6.     analiza wniosków zgłoszonych przez społeczeństwo,
7.     uzyskanie opinii innych organów lub instytucji (fakultatywnie),
8.     rozprawa administracyjna (fakultatywnie),
9.     opracowanie decyzji administracyjnej w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego,
10.  uzgodnienie decyzji z wojewódzkim inspektorem ochrony środowiska,
11.  podanie do publicznej wiadomości informacji o umieszczeniu danych o udzieleniu pozwolenia zintegrowanego w publicznie dostępnym wykazie,
12.  przesłanie Ministrowi Środowiska kopii decyzji o udzieleniu pozwolenia zintegrowanego.
 
OPŁATY
2011,00 zł - opłata skarbowa za wydanie pozwolenia - dla dużych przedsiębiorstw
506,00 zł - opłata skarbowa dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Opłatę można uiścić na konto Urzędu Miasta w Nowym Tomyślu PKO BP S.A. o/Nowy Tomyśl
44 1020 4144 0000 6902 0078 2953.
lub w kasie Urzędu Miasta w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, budynek A
 
TRYB ODWOŁAWCZY
Stronie przysługuje odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Nowotomyskiego, w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji.
 
DODATKOWE INFORMACJE
Wnioskodawcą jest podmiot prowadzący instalację, której funkcjonowanie może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych albo środowiska jako całości.
 
PODSTAWA PRAWNA
1.        Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1396 ze zm.)
2.       Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 sierpnia 2014 r. w sprawie rodzajów instalacji mogących powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych albo środowiska jako całości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1196)
3.        Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 4 lipca 2002 r. w sprawie wysokości opłat rejestracyjnych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1183).
 
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2020-03-13
« powrót do poprzedniej strony