ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatu Nowotomyskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu (EW-40)Drukuj informacjęSprawa: Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu (EW-40)

Szczegóły informacji

Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu (EW-40)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Rejestracja pojazdów

Ogłoszono dnia: 2010-02-04 10:04:08

Termin załatwienia

Niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż dwa miesiąca.

Miejsce odbioru

.

Wymagane Dokumenty

WYMAGANE DOKUMENTY
  • Wniosek (wzór własny, dostępny w urzędzie lub na stronie internetowej).
Załączniki:
  • oryginał dowodu rejestracyjnego,
  • oryginał karty pojazdu, jeżeli była wydana,
  • tablice rejestracyjne do depozytu
  • oryginał dowodu uiszczenia opłaty komunikacyjnej
Do wglądu:
  • oryginał dowodu osobistego lub zaświadczenia o zameldowaniu (dotyczy osób fizycznych),
 

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl.
Wydział Komunikacji.
Złożenie i odbiór dokumentów: budynek D I piętro, pokój 11, tel.: 61 4426727, 4426731, 4429794
Sprawy prowadzą – Sylwia Ignorek,  Jerzy Kwapisz, Arkadiusz Klorek.

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Uzyskanie decyzji o czasowym wycofaniu pojazdu z ruchu.

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż dwa miesiąca.
TRYB ODWOŁAWCZY
Organem odwoławczym jest Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Poznaniu. Termin wniesienia odwołania od decyzji – 14 dni, za pośrednictwem Starosty Nowotomyskiego.
OPŁATY
80,00 zł za decyzję o czasowym wycofaniu pojazdu z ruchu na okres 2 miesięcy, powiększoną o 10,00 zł za każdy kolejny miesiąc czasowego wycofania pojazdu z ruchu, w przypadku wycofania pojazdu z ruchu na okres dłuższy niż 2 miesiące.
Opłatę komunikacyjną można uiścić w kasie lub na konto: nazwa odbiorcy Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu nr konta 59102040270000140213152469

 

DODATKOWE INFORMACJE
Informacji można uzyskać pod numerami telefonów 61 4426727, 4426731, 4429794, 614426730.
Pojazd może być czasowo wycofany z ruchu na okres od 2 do 6 miesięcy. Okres ten może być jednorazowo przedłużony, jednak łączny okres wycofania pojazdu z ruchu nie może przekraczać 9 miesięcy w roku, licząc od dnia jego wycofania z ruchu.
W celu przedłużenia okresu czasowego wycofania pojazdu z ruchu właściciel pojazdu składa w organie rejestrującym wniosek o czasowe wycofanie pojazdu z ruchu, do którego dołącza: kartę pojazdu, jeżeli była wydana; decyzje o czasowym wycofaniu pojazdu z ruchu.
Okres czasowego wycofania pojazdu z ruchu na pisemny wniosek właściciela pojazdu może ulec skróceniu. Po upływie okresu czasowego wycofania pojazdu z ruchu organ rejestrujący na pisemny wniosek właściciela pojazdu oraz po dołączeniu decyzji o czasowym wycofaniu pojazdu z ruchu, zwraca właścicielowi pojazdu dowód rejestracyjny oraz tablice rejestracyjne.

Adres e-mail: komunikacja@powiatnowotomyski.pl
PODSTAWA PRAWNA
• Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2014, poz. 1137 )
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 grudnia 2004r. w sprawie czasowego wycofania pojazdów z ruchu (Dz. U. z 2004r. Nr 285, poz 2856 ze zmianami)
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2015-04-07

Załączniki

  • WNIOSEK (DOC, 35 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 0000-00-00 00:00:00 | Data wytworzenia informacji: -0001-11-30
« powrót do poprzedniej strony